Een Heel Avontuur - Reisverslag uit Pécs, Hongarije van WegIsWes - WaarBenJij.nu Een Heel Avontuur - Reisverslag uit Pécs, Hongarije van WegIsWes - WaarBenJij.nu

Een Heel Avontuur

Door: Wesley

Blijf op de hoogte en volg

04 Maart 2011 | Hongarije, Pécs

Ik heb afgelopen maandag weer een avondtuur meegemaakt. Het heet "Je haren laten knippen door iemand die geen Engels, Duits of wat dan ook praat, alleen Hongaars"...

Mijn haren waren weer eens te lang dus ik dacht ga maar eens naar de kapper. Loop je de kapperszaak binnen en kijkt iedereen je raar aan.. Was dat de vrouwensalon... Wist ik veel, is een beetje lastig lezen als alles in het Hongaars is :P maar daar werd ik vriendelijk naar de andere salon verwezen :)

Eindelijk daar sprak die man geen engels of duits... NIET HANDIG! Maar gelukkig snapte hij het woord 'Short' en begon hij met scheren en knippen. En nu ben ik kaal... Grapje nee wel lekker kort geknipt :)

Verder zit ik nu op werk niets te doen, want al het werk dat ik nu zou gaan doen zou ik anders morgen moeten afmaken (en daar heb ik niet zo'n zin in) dus doen we maar niets.

Dadelijk eten en vanavond weer gewoon ff wat gaan drinken bij de bowlingbaan :)

  • 04 Maart 2011 - 12:40

    Janou:

    Hahaha ik zie je al helemaal tussen die vrouwen zitten bij de kapsalon en met een permanentje terug komen! :P hahahaha.
    Heb je een foto van je (bijna) kale hoofd? lijkt me erg leuk :P

    xxx Je Zusje (A)

  • 04 Maart 2011 - 21:25

    Max:

    Heey Wes,

    We willen wel een foto zien van jou kale kop. Om zo te zien heb jij het erg gezellig daar. Ben erg benieuwd hoe het daar is. Zie je in Juni ofzo ;-)

    Gr

  • 05 Maart 2011 - 10:53

    Wiel En Ria.:

    Ja een foto van je korte kopje willen we ook wel eens zien,maar dat kort zal wel meevallen toch?Hier barst de karnaval los .Maar jullie maken er daar wel een dolle boel van niet?In ieder geval veel plezier en tot gauw.

    Groetjes Opa en Oma.

  • 08 Maart 2011 - 10:59

    Maarten:

    heej wesley!
    hoe is het nog met je kale hoofd? is het niet te koud nu:P

    ik heb gewoon carnavals zondag door gebracht in hunsel (had beperkingen met vervoer naar huis:P)

    maar heb weer zin om jou eens door de dojo te gooien dus kom maar snel terug

    Gr Maarten

  • 09 Maart 2011 - 10:24

    Chantal:

    Pics or it didn't happen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Hongarije, Pécs

Actief sinds 22 Jan. 2011
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 91919

Voorgaande reizen:

03 Februari 2011 - 10 Juli 2011

Internship University of Pécs

Landen bezocht: