Weer een geweldig weekend - Reisverslag uit Pécs, Hongarije van WegIsWes - WaarBenJij.nu Weer een geweldig weekend - Reisverslag uit Pécs, Hongarije van WegIsWes - WaarBenJij.nu

Weer een geweldig weekend

Door: Wesley

Blijf op de hoogte en volg

27 Februari 2011 | Hongarije, Pécs

Deze week is eindelijk alles echt van start gegaan, ben al volop aan het werk en zoals ik al eerder zei heb ik al genoeg werk voor de komende 3 maanden. Verder is er eigenlijk niets speciaals gebeurt alleen in het weekend :)

Dit weekend is Alex op bezoek gekomen :) En we hebben er weer een feest van gemaakt :P Vrijdag hebben we van half 7 tot 7 gefeest. En dan bedoel ik van 's avonds tot 's morgens :) eerst zijn we gaan bowlen voor 2 uur en toen kregen we te horen dat we nog 2,5 gratis mochten bowlen :D omdat we daar zovaak kwamen en de mensen ons al een beetje kennen :P daarna hadden we natuurlijk geen zin om naar huis te gaan en zijn we gewoon de stad ingelopen. Daar kwamen we wat mensen tegen die ons meenamen naar een of andere klassieke muziek groep waar iedereen aan het dansen eno was en wij waren echt zovan "Uhm... Ok... En nu?" was wel echt cool.

Zaterdag zijn we weer met RP, Péter Támas en Támas opstap geweest in dat goedkope kroegje :) en daarna (natuurlijk) ook weer de stad in opzoek naar een ander café :P

Ben alleen nu wel doodmoe... dus ik ga zo weer even liggen...

  • 28 Februari 2011 - 09:49

    Alex:

    Ey ik ben weer thuis!

    pfffff.... echt ik zeg je, 13 uur op een vliegveld rondhangen is dodelijk. de hele tijd maar 10 minuutjes slapen. en de tijd dood kijken. op den duur ben ik gewoon echt op de grond gaan liggen omdat dat het comfortabelste was. en het ergste was dat op den duur ook nog mijn Ipod leeg was. Dan gaat het al heeeeeelemaaaaal langzaam.

    Maar het was wel een zeker vet weekend! Die zal ik denk ik nooit vergeten. alleen jammer dat er geen foto's zijn. :(

    Greetz Aal

  • 02 Maart 2011 - 13:44

    Judith Thijssen:

    Hey Wesley en vrienden!

    Leuk om te lezen wat je allemaal meemaakt!! Ook heel fijn dat je nu echt aan t werk bent gezet, waar je voor kwam!

    Het stapleven heb je daar ook al goed ontdekt, klinkt goed allemaal!!
    Ik blijf t volgen!

    Veel plezier en vooral... Geniet ervan!!

    Groetjes uit het brabantse land!

  • 02 Maart 2011 - 21:38

    Jan Liesbeth Peeters:

    Leuk je berichtjes te lezen
    Geniet maar lekker van dit tripje nu je de gelegenheid hebt.

    Groetjes vanuit Castricum.

  • 04 Maart 2011 - 14:15

    Roos:

    ha party animals,

    Jullie hebben het echt zwaar zo te zien, we zijn erg benieuwd en we komen eraan om het allemaal eens van dichtbij te zien.
    gr. Roos en ruud

    Ps voor jelleXXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Hongarije, Pécs

Actief sinds 22 Jan. 2011
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 91919

Voorgaande reizen:

03 Februari 2011 - 10 Juli 2011

Internship University of Pécs

Landen bezocht: