Nederland!! - Reisverslag uit Pécs, Hongarije van WegIsWes - WaarBenJij.nu Nederland!! - Reisverslag uit Pécs, Hongarije van WegIsWes - WaarBenJij.nu

Nederland!!

Door: Wesley

Blijf op de hoogte en volg

04 Mei 2011 | Hongarije, Pécs

Zo mijn weekendje Nederland zit er weer op :) Het was goed om weer even thuis te zijn!

Het begon allemaal nog even in de trein richting Budapest. Daar zaten me 3 uur lang 3 kleine kinderen de heletijd door die coupé heen te rennen en te springen en te stormen en te schreeuwen... Da was nie zo fijn... Maar eenmaal in Budapest aangekomen ben ik nog met Heni 's avonds/'s nachts door Budapest heen gelopen, die berg op met die mooie standbeelden enzo en daar van het uitzicht genoten. Helaas geen foto's van :( Was echt heel mooi!

Dan om 1 uur/half 2 gaan slapen en vervolgens om 4 uur weer op omdat er een taxi op je staat te wachten :P

Het vliegen ging gelukkig allemaal heel erg goed. Veilig geland enzo, alleen weinig geslapen :( maar toen ik aankwam in Eindhoven stond Alex daar al op me te wachten :D goed om gelijk een bekend gezicht te zien!

Toen opweg naar Den Bosch, naar het NIEUWE Jeroen Bosch Ziekenhuis om een buisje bloed af te staan en om mijn oud collega's weer eens te zien. Nog een fijne rondleiding gehad door het nieuwe lab, ziet er goed uit!! Daarna weer richting Hunsel City! Maar eerst kwamen we tankstation "'t Haasje" bij Nederweert. Ik moest namelijk naar de wc en toen ik weer terug naar buiten wilde stond er iemand die geld van me wilde. 't probleem was dat ik nog niet gepind had en dus alleen maar Hongaarse Forinten bij had. Dus ik zeg "Sorry maar heb alleen maar Hongaars geld." waarop die kerel ineens in het Hongaars tegen mij begint :S ik zo van "Nee nee, ik spreek geen Hongaars, heb alleen geld." waarop hij antwoorde "Ok is niet erg, volgende keer beter." Dus ik zei: "Kösönöm!" dat betekend Dankjewel ;) hij lachte en zei "Szívesen" en dat betekend graag gedaan.

Daarna nog eens (na een hele lange tijd) op de Xbox 360 bij Alex gespeeld. Battlefield Bad Company 2! En ik kan het nog!! :D

Op 29-04-2011 was het dan zover, de rede waarom ik eigenlijk terug naar Nederland kwam. De trouwerij van Arjan en Marijke! Nogmaals VAN HARTE GEFELICITEERD!! Het was echt een super feest! En Judith, vingertje omhoog :P! Janou, Frank en ik zijn ook nog even naar een friettentje in de buurt geweest. Daar heb ik mijn eerste Frikandel in 3 maanden gehad. en die was LEKKAH! Dat was even 5 seconden puur genieten :P

En dan natuurlijk zaterdag Koninginnedag! Dat was ook heel gezellig alleen door die Koningin kon ik in eerste instantie niet bij mijn vrienden komen >:( maar uiteindelijk is alles goed gekomen en hebben we er in Weert ook een groot feest van gemaakt. Nog even lekker met Koen, andere Frank, Alex en Max een lekkere Pizza Shoarma gegeten en daarna met Alex, Max, Davy, Mariska en Tom naar Jeroen's verjaardag! Jeroen ook voor jou nogmaals VAN HARTE GEFELICITEERD!! Ook mijn eerste BBQ van 2011 bij Jeroen thuis gehad :P Merci daarvoor. De speklappen waren lekker.

Zondag nog met Kelly de stad in en lekker op wat terrasjes gezeten en wat bijgekletst en daarna door naar Koen. Daar heb ik iets nieuws geleerd... Sommige mensen zullen dit kennen andere misschien niet. Sommige die het kennen zullen zeggen Ja dat doe ik ook, andere zullen zeggen Nee niet jij ook al... Komt ie dan hè:

MINECRAFT!!!!

De verslaving slaat toe!!
Het meest lelijke computerspel ooit maar zo verslavend! Voor degene die het niet kennen, zoek maar op op Youtube ofzo. Het gaat er dus om dat je dingen kan bouwen, en je kunt echt bijna alles, maar dan ook echt BIJNA ALLES bouwen. Deze verslaving wordt mede mogelijk gemaakt door Koen Agterberg voor het introduceren van deze verslaving, en door Pim Agterberg voor het kopen van het spel voor mij aangezien ik geen creditcard of PayPal heb...

Ben me op het moment tamelijk aan het vervelen op werk, maar dat hadden jullie al door neem ik aan.

Tot over 2,5 maand Nederland. Dan zijn we weer terug (We hebben nog geen exacte datum).

Grz oet Pécs

  • 06 Mei 2011 - 13:11

    Koen:

    Aaaaw yeaah minecraft! =D Vet! en, zoiezo is dit hele rijsverslag vet! vind het tof om te lezen! Dus bedankt hiervoor! verwacht binnekort een mail over minecraft! (MINECRAFTMINECRAFTMINECRAFTMINECRAFT) en we spreken ons nog!

    Doe de groetten aan jelle en jan! En tot snel! ;D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Hongarije, Pécs

Actief sinds 22 Jan. 2011
Verslag gelezen: 373
Totaal aantal bezoekers 91831

Voorgaande reizen:

03 Februari 2011 - 10 Juli 2011

Internship University of Pécs

Landen bezocht: