Ziek :( - Reisverslag uit Pécs, Hongarije van WegIsWes - WaarBenJij.nu Ziek :( - Reisverslag uit Pécs, Hongarije van WegIsWes - WaarBenJij.nu

Ziek :(

Door: Wesley

Blijf op de hoogte en volg

08 Maart 2011 | Hongarije, Pécs

Lig nu al 2 dagen thuis ziek op bed :( ben flink verkoude... En ik MAG NIET komen werken als ik ziek ben.

In ieder geval, afgelopen weekend was er een International Dance Party ergens in Pécs waar Jan en ik naartoe zijn geweest, helaas geen foto's maar wel van de rest van de avond :) en foto's van Árpi en mijn nieuwe kapsel (NIET kaal ok :P het valt allemaal wel mee, maar de volgende keer zal ik het nog korter maken :D)

Afgelopen weekend waren Jelle's ouders en Rowen (Jelle's zusje) ook hier. En was weer gezellig :P

HET WORDT EINDELIJK WARMER HIER!!!! Komend weekend waarschijnlijk al 15 graden :D Hoe gaat het in Nederland?

ps. Maarten als ik terug kom over een paar maanden is het eerste wat ik doe jou door die hele f*cking Dojo gooie :P

  • 08 Maart 2011 - 20:22

    Wiel En Ria.:

    Ha wesley.
    Wel jammer dat je nu ziek bent,heel veel beterschap.dat krijg je met zo een weer,hier is het de afgelopen dagen stralend weer geweest 8 tot 10 graden Hier wordt het in het weekeinde ook wel 10 tot 15 graden.
    Dat korte koppie staat je zeer goed.
    Hou je taai de groetjes aan Jelle en Jan en tot gauw.

    Opa en Oma.

  • 08 Maart 2011 - 22:07

    Alex:

    Ey,

    Miljaar, je eerste Carnaval gemist! poeh poeh, ik zeg je het was echt mega gezellig maar, ben ook stiekem een beetje blij dat het voorbij is. Echt mega uber super moe. Zo te zien hebben jullie het wel gevonden in die ene kroeg, dat ding daar bij die Rotonde :)

    We spreken elkaar nog wel eens op skype.

    Groeten, Alex

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Hongarije, Pécs

Actief sinds 22 Jan. 2011
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 91851

Voorgaande reizen:

03 Februari 2011 - 10 Juli 2011

Internship University of Pécs

Landen bezocht: