Party Accomplished - Reisverslag uit Pécs, Hongarije van WegIsWes - WaarBenJij.nu Party Accomplished - Reisverslag uit Pécs, Hongarije van WegIsWes - WaarBenJij.nu

Party Accomplished

Door: Wesley

Blijf op de hoogte en volg

20 Februari 2011 | Hongarije, Pécs

Ok gistere was de meest maffe en tegelijkertijd vette avond tot nu toe. We zijn gistere voor Jelle's verjaardag opstap geweest in RP's (Árpád vind ik te lastig dus afgekort RP vanaf nu :D) favoriete bar. Was maar een klein ding maar super gezellig en super goedkoop :) halve liter bier + 4 cL Jägermeister voor 600 HUF, das omgerekend ongeveer 2,20 in euro's... Das gewoon abnormaal :D but I like it :D

Toen ik naar de wc ging werd ik door een of andere kerel die een beetje heel erg veel gezopen had uit het niets opgetild en bood me daarna een pils aan :P en hij heeft de hele avond zoiets om ons heen gehange :P

Toen ik eindelijk op de wc aankwam werd het ook een beetje vaag... was een kerel in de wasbak aant kotse en daar stonde 3 of 4 dames omheen te hange :S toen ze tege mij en Jelle begonne te praten zeiden we natuurlijk dat we Nederlanders waren en toen waren we ineens de meest interessante mensen van de bar :P echt lache :D

Daarna zijn we nog naar café Jam geweest maar daar kan ik me weinig van herrinneren. Ik was niet heel zat maar was echt moe.. Kon bijna (alweer) rechtop inslaap vallen :) kon dus weer trots zijn op mezelf... Maar we hadden wel gefeest van 8 uur 's avonds tot 5 uur, dus dat is dan weer een goed excuus :P

Maar op deze manier lijkt het net alsof we alleen maar aant zuipen zijn... we doen ook nuttige dingen hoor :D

Ik heb trouwens foto's geupload :D check 'em out!

Haje!

  • 22 Februari 2011 - 17:49

    Wiel En Ria.:

    Haa Wesley.
    Je verslag gelezen toch wel fijn te lezen dat jullie het wel nog leuk hebben daar.Mooie foto's en ik moet zeggen een schone keuken alles blinkt bravo jullie maken alles mooi schoon.Geniet van je stage en van de omgeving.We blijven je volgen en tot gauw. De groetjes voor jullie alle drie.

    Opa en Oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Hongarije, Pécs

Actief sinds 22 Jan. 2011
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 91920

Voorgaande reizen:

03 Februari 2011 - 10 Juli 2011

Internship University of Pécs

Landen bezocht: