WERK!!! - Reisverslag uit Pécs, Hongarije van WegIsWes - WaarBenJij.nu WERK!!! - Reisverslag uit Pécs, Hongarije van WegIsWes - WaarBenJij.nu

WERK!!!

Door: Wesley

Blijf op de hoogte en volg

19 Februari 2011 | Hongarije, Pécs

Yeah zijn we weer :)

Eindelijk mijn werkplek gevonden en opdracht binnen, inclusief huiswerk... Maar wel leuk onderzoek :D

!!Hier kan het verhaaltje een beetje ranzig worden :P!!

Er zijn in het totaal 250 fecesmonsters (potjes met poep) verzameld van hele jonge kinderen en die moeten worden onderzocht op 4 verschillende virussen: Rotavirus, Adenovirus, Norovirus en Astrovirus. Die laatste ga ik zoeken :) moet in de eerste maand al bijna 500 PCR's inzetten (ga ik niet uitleggen, zoek zelf maar op wat het is :P). Ik heb nu al genoeg werk voor de komende 3 maanden :P

Verder is Jelle vandaag jarig!! Gisteravond zijn we bij de bowlingbaan bij ons in de buurt iets gaan drinken en hadden Jan en ik voor Jelle om 12 uur 's nachts een fles champagne besteld :D en daarna hebben we gepoold met wat hongaren die voor Jelle hebben gezongen in het hongaars.

Vandaag zijn we de stad ingegaan en hebben we 2 meiden (Heni en Emmi) ontmoet die ons de toeristische en leuke plekken van Pécs hebben laten zien. Ook nog de lekkerste limonade ooit gedronke :) ja limonade ja!

En vanavond nog naar een groot feest bij 'Est Café', een of ander café waar (bijna) ieder weekend wel feest is :)

Het is alleen hier een beetje bagger weer :( koud... Maar iedereen blijft zeggen alles wordt beter/leuker/mooier in de lente :)
Hoe ist in Nederland?

Groete uit Hongarije!!

  • 19 Februari 2011 - 17:50

    Janou:

    Hmmmm dus jij zit lekker in de poep te wroeten? Jammie Jammie :P
    Leuk dat ik je op msn nog sprak! had niet verwacht dat die beeldvervinding zo goed zou zijn, maar was best grappig :D vooral omdat die vrouw van Rekenen dus echt geen bul in de gaten had.. :P hahaha
    En ik ga woensdag auditie doen voor die Driesjtuver Opera!! En de rol waarvoor ik auditie doe is ook nog als enige vrij dus als ik het gewoon goed doe dan speel ik straks miss een aantal uitvoeringen in de Oranjerie in Roermond :D:D:D ik hou je op de hoogte! xxx je zusjeeeee! haha

  • 20 Februari 2011 - 12:15

    Anne:

    Hoi Wesley,
    Het heeft even geduurd maar dan weet je nu toch je stageopdracht. Je houdt heel actief alle events bij op deze site, leuk om steeds te lezen wat je allemaal uitspookt. Je hebt het volgens mij erg leuk daar, geniet er maar van....voor je het weet zit je weer in het vliegtuig terug naar NL. Limonade verhaaltjes geloof ik natuurlijk echt helemaal niet ;-)
    Grz Anne

  • 22 Februari 2011 - 09:38

    Ilse:

    gelukkig heb je al veel ervaring met fecesmonsters en pcr :p
    suc6

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Hongarije, Pécs

Actief sinds 22 Jan. 2011
Verslag gelezen: 267
Totaal aantal bezoekers 91918

Voorgaande reizen:

03 Februari 2011 - 10 Juli 2011

Internship University of Pécs

Landen bezocht: