I'm Back! - Reisverslag uit Pécs, Hongarije van WegIsWes - WaarBenJij.nu I'm Back! - Reisverslag uit Pécs, Hongarije van WegIsWes - WaarBenJij.nu

I'm Back!

Door: Wesley

Blijf op de hoogte en volg

20 Maart 2011 | Hongarije, Pécs

Zo, das weer een tijdje gelede :P sorry daarvoor :)

Als eerste wil ik zeggen: JANOU NOGMAALS PROFICIAT MET JE VERJAARDAG!!! Hoe was het feestje? En hoe gaan je rijlessen?

De laatste keer dat ik iets geschreven had was ik ziek :( maar ben nu weer beter ondertussen :P Ik heb in het totaal 1,5 week vrij gehad omdat ik niet op het lab mocht werken en ik afgelopen week alleen was MOEST ik beter zijn :) dus dan maar 1,5 week vrij :D (geen probleem)

Er zijn ondertussen ook alweer wat dingen gebeurt. Iedereen begint ons nu een beetje te kennen en we worden voor veel feestjes uitgenodigd :) zo waren we op 17 Maart naar de Murphy's Pub geweest om St. Partick's Day te vieren. En dat was geslaagd :) Daar zijn we weer een berg mensen tegen gekomen. Je kon daar Guinness en Jameson hoeden winnen :) Als je 1 Guinness of 2 Jameson Whiskey kocht en naar zo'n vrouwtje die iets te weinig klere voor dit weer aan had kreeg je zo'n hoed. Jelle en Jan hadden allebei een Guinness hoed en ik had een Jameson pet. Later kwamen we 2 Duitsers tegen (Martin en Daniël) die ook allebei zo'n Guinness hoed hadde, maar opeens was Daniël's hoed gejat en dat vond hij nogal kut :( dus had ik hem er nog een geregeld :D was alleen nog niet zo makkelijk.

Die Guinness dames waren ineens weg... Dus ik die hele kroeg af om m'n Guinness die ik net had gekocht (dat btw niet te zuipen is... sorry voor Guinness liefhebbers) in te ruilen tegen een hoed. En na een half uur was me dat gelukt :) Toen ik de hoed aan Daniël gaf had je z'n gezicht moeten zien, nog nooit heb ik een blijer persoon gezien :P daarna weet ik niet meer zoveel van de avond aangezien hij me toen nog 2 halve liters en 2 Jameson had besteld... Opzich niets mis mee alleen is niet zo goed voor je hoofd de volgende ochtend...

Oow en we zijn daar nog een Nederlander tegengekomen!! :D Ze heet Nadine en woont al bijna 3 jaar hier in Pécs. Zij had ons voor het volgende feest uitgenodigd en dat was gistere, een Internationale bijeenkomst van allerlei studenten die in Pécs wonen en studeren. En natuurlijk waren wij daar ook bij :)

Nadine en een ander Nederlands meisje gingen daar bitterballen en snert verkopen en stroopwafels! Verder stonden daar nog iets van 15 landen hun eten te verkopen, dus heb vanalles gegeten gistere. Van snert tot aan een of ander raar gekruide broodje met vlees uit India. Ook werden daar optredens van verschillende landen gegeven. Was echt gezellig :)

Nu zijn we weer thuis met z'n alle, allemaal achter de pc :)

Hoe ist in Nederland? Ik had gehoord dat het weer al een stukje beter wordt? hier niet :( veel regen... Maar de Lente komt eraan!!

  • 21 Maart 2011 - 21:32

    Pap En Mam:

    Ha die wegiswes.
    Gelukkig dat je weer helemaal beter bent, dat heet, op dat beetje hoofdpijn na. Dat gaat wel weer over. Feest van Janou was super. De eerste rijlessen zijn ook al achter de rug, en zo ver ik weet prima verlopen (heb tenminste geen rare dingen in de krant gelezen).
    Hier gaat alles verder prima.
    Tot binnenkort is skipe!

    Groetjes; Pap en Mam

  • 27 Maart 2011 - 17:03

    Irma:

    Guinness niet lekker????????
    Je hebt geen smaak Wes!!!!!
    Maar toch nog pluspunten omdat je aan de Jameson hebt gezeten. :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Hongarije, Pécs

Actief sinds 22 Jan. 2011
Verslag gelezen: 333
Totaal aantal bezoekers 91773

Voorgaande reizen:

03 Februari 2011 - 10 Juli 2011

Internship University of Pécs

Landen bezocht: