Feest en Reis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van WegIsWes - WaarBenJij.nu Feest en Reis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van WegIsWes - WaarBenJij.nu

Feest en Reis

Door: Wesley

Blijf op de hoogte en volg

03 Februari 2011 | Nederland, Amsterdam

LANG VERHAAL!!

Nou, gisteren dus eerst fijn met Janou gaan lasergamen (met z'n 2e op die hele baan :P echt lache) daarna nog een lekker frietje gegeten bij 'Baerke' (of hoe je het ook spelt) vlak over de grens. Kom ik thuis en is de deur naar de huiskamer dicht... Die normaal altijd gewoon open, dus ik dacht what the **** is happening?! Haha, nee grapje, maar ik had wel door dat er iets niet klopte. toen ik de deur open deed stonden daar gewoon bijna 20 vrienden van me in de woonkamer zonder iets te vertellen aan mij :P

Alex en Janou (en iedereen die er aan mee heeft geholpen) ontzettend bedankt :) het was echt top! En natuurlijk iedereen die daar was ook hartelijk dank :D dit had ik nooit durven dromen. (foto's volgen nog)

Vandaag om half 6 op... dat was minder prettig maar ja, daar kom ik wel weer overheen :) Voor de eerste keer vliegen :D dat was vet :P stelde niets voor maar ja. Echt cool. Maar goed we komen dus aan op het vliegveld en meteen worden we aangesproken door een persoon die ons naar de taxi leidde en ons naar het station in Budapest bracht. Na een (te) lange treinreis van 2 uur en 3 kwartier kwamen we eindelijk aan op Pécs Railwaystation.

Daar werden we opgehaald door de student Árpád Széll, die goed engels sprak :) (dat was de eerste vandaag!) daarna werden we rondgeleid door Nikolett. We hebben nu Hongaarse telefoonnummers :)

Wesley: +36306058378
Jelle: +36306058324
Jan: +36304671742

Net even gegeten bij Mc Donalds, die ligt hier namelijk op 2 min loopafstand! NIET GOED!! Dadelijk nog even een biertje drinken en wat pudding eten, film kijke en morge weer om 8 uur weer braaf buiten staan.

Alle foto's van gistere en vandaag volgen nog!

Grz Wesley, Jelle en Jan!

  • 03 Februari 2011 - 22:05

    Kelly:

    Maak er een super tijd van, we zullen je missen hier in Nederland!
    xx

  • 04 Februari 2011 - 00:26

    Alex:

    Mooi verhaal Wes. Ik weet wat me te wachten staat. Ik heb net de vlucht geboekt dus. ik sta in principe in de startblokken om te gaan :D

    Yeah Wes, Yeah!

  • 04 Februari 2011 - 12:41

    Monique:

    Haa Wes,
    Leuk om te lezen dat jullie zo'n geweldige reis hebben gehad. Bedankt voor het doorsturen van je nieuwe mobiele nummer. We gaan zeker bellen!! Heel veel plezier en we houden contact.

    Dikke knuffel van mam.
    XXX

  • 04 Februari 2011 - 21:21

    Ton:

    Ha die Wes; mooi te lezen dat je goed bent aangekomen. Tja dat van de macdrek wist je al. Hopenlijk was het biertje van betere kwaliteit.
    Ik stuur nog wat foto's van je vertrek
    Veel plezier en tot belles of skipe-us.
    Pap.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Actief sinds 22 Jan. 2011
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 91916

Voorgaande reizen:

03 Februari 2011 - 10 Juli 2011

Internship University of Pécs

Landen bezocht: