Budapest, Nederlander en Nieuwe Look - Reisverslag uit Pécs, Hongarije van WegIsWes - WaarBenJij.nu Budapest, Nederlander en Nieuwe Look - Reisverslag uit Pécs, Hongarije van WegIsWes - WaarBenJij.nu

Budapest, Nederlander en Nieuwe Look

Door: Wesley

17 April 2011 | Hongarije, Pécs

Er is een nieuwe Nederlander bij ons in de Dormentory erbij gekomen en we moeten nu de keuken, badkamer en wc met hem delen. Hij heet Hugo en komt uit Enschede.

Dit weekend zijn we op bezoek geweest bij Heni, een van die meisjes die we in Pécs tegen zijn gekomen een van de eerste weken. Een vriendin van haar vierde haar verjaardag en wij waren uitgenodigd :) Eerst hebben we een hele tour door Boedapest gehad om maar te bewijzen dat het een mooiere stad is dan Pécs... En helaas, het is wel een beetje waar :( maar Pécs is ook heel mooi :) Die avond zijn we nog voor Tímea's verjaardag naar een discotheek gegaan genaamd Moulin Rouge. Echt super gezellig :D Er zijn daar een paar foto's gemaakt maar die zet ik erop als ik ze gevonden heb :)

Verder ben ik weer naar de kapper geweest :) wat ik de vorige keer over een kaal koppie zei meen ik nu :) Kijk maar naar de foto's voor degene die het nog niet gezien hebben.

Nog 2 weken en dan weer terug in Nederland!

• 17 April 2011 - 13:33

Janou:

Wooow man! Dat is echt kort dat haar! :P en straksjes ben je EINDELIJK (voor heel even dan) THUIS!!!! :D:D:D

• 17 April 2011 - 19:02

Wiel En Ria.:

Ha die Wes.
    Op het eerste moment toen we je kale kopje zagen dachten we wat is dit maar toen we wat langer naar de foto keken vinden we het wel leuk
    Je hoeft nu geen gel of kam meer te gebruiken lekker makkelijk toch?
    Over 11 dagen ben je weer even terug
    maar dan is je koppie weer wat voller.
    Nou tot dan zullen we maar zeggen,
    Hou je taai en tot de 28 ste

Groetjes Opa en Oma.