Kermis of zoiets - Reisverslag uit Pécs, Hongarije van WegIsWes - WaarBenJij.nu Kermis of zoiets - Reisverslag uit Pécs, Hongarije van WegIsWes - WaarBenJij.nu

Kermis of zoiets

Door: Wesley

06 April 2011 | Hongarije, Pécs

Tis allemaal wat hier in Hongarije. We zijn met z'n drieën altijd in voor een feestje maar afgelopen maandag ging het wel een beetje ver. We hadden de afgelopen paar dagen wel al vanalles voorbij zien komen van feest tenten enzo maar we hadden niet gedacht dat er een feest op nog geen 10 meter van ons raam vandaan was. Opzich geen probleem, lekker dichtbij, is alleen niet zo fijn als je de volgende morgen om 7 uur op moet om te gaan werken.

Het begon allemaal rond een uur of 7 's avonds. De muziek flink hard, party on! Maar rond een uur of 11 toen we wilde gaan slapen ging dat feest gewoon net zo hard door... Tot 4 uur... Ik moet zeggen ik heb ooit beter geslapen.

Gisteren ging het feest weer verder en we hadden zoiets van, ok nu gaan we er gewoon naartoe. Toen we eenmaal daar waren mochten we er niet in... Ofja niet meteen. We moesten eerst 'n half uur in de kou wachten. Iedereen moest ook de tent uit en vervolgens stond iedereen achter ons in de rij, we snapte er de ballen niet van :S zal wel aan ons liggen. Maar eenmaal binnen toen kon het feest beginnen (dat rijmt :D) Er was een soort van Prodigy bandje die wel goed klonk gelukkig :P Vanavond is er nog een feest (drie dagen tering harde muziek naast je bed...) en daar gaan we natuurlijk ook weer naartoe :)

Voor de rest hebben Jelle en ik veel gevoetbald :) en hierdoor zijn we weer veel Hongaarse mensen tegen gekomen. Jan heeft trouwens zijn enkelbanden ingescheurd :( en kon dus de afgelopen week met gips om z'n poot en met krukken lopen. Maar goed nieuws, het gips gaat er vandaag af :)

Tot over een klein maandje! Dan kom ik voor een weekend terug naar Nederland!

En Alex, HAPPY BIRTHDAY!!! 21 WOOHOO! Moterrieje!! :D

• 07 April 2011 - 20:40

Alex:

Allo allo!

thanx voor de vele felicitaties, het is nu mijn Onjaardag! Dus ik ga je nu op alle manieren ook ff terug bedanken! :p

WOOHOO! offcieel oud :D

• 08 April 2011 - 08:58

Wiel En Ria.:

Ha Wes
    Nu heb je dat ook weer eens meegemaakt keihard kabaal zo dicht bij en als je wil gaan slapen is dat zeker niet prettig maar dat haal je wel weer in.Zo te zien is het weer daar ook een beetje aangenamer ,hier is het mooi voorjaarsweer dus we klagen niet.
    We blijven je volgen en tellen de dagen tot je dat weekendje weer even hier bent,hou je goed de groetjes ook aan Jelle en Jan en tot gauw Opa en Oma.